Yakamozmisali İyi akşamlar. Çocuğun odası 25-26 derece oluyor geceleri ince giydiriyorum kısa kollu ile üşüyor gibi uzun kollu body giydiriyorum terliyor ne yapacağımı bilemedim siz nasıl giydiriyorsunuz bu arada çocuğum öksürüyor hasta şu sıralar
heyytt Yakamozmisali Geçmiş olsun bizde de aynı sorun var hasta olduğu için galiba böyle oluyor ben çözüm bulamadım açıkçası.
_YanakReisinAnnesii Yakamozmisali oda ısısı biraz fazla değil mi? En fazla 23 te tutsanız uzun kolluyla terlemez.
KaynanaYiyen Yakamozmisali çok sıcak değil mi ki 25-26? Ben kızımı 21-22 de yatırıyorum. Normal incelikte pijama içine de uzun kollu zıbın. Üzerine bebe yorganı. Ha o yorgan üstünde kalmıyor maşallah helikopter gibi yatıyor orası ayrı da. Akakakakks
Yakamozmisali Yeniibianne sare baby uyku tulumunu aldım içine atlet giydirip yatırıyorum onda da terliyor
Lolik Yakamozmisali 22 nin üstüne çıkmamalı 25-26 gündüz için bile çok . Çok sıcakta burunları ağızları kuruyor buda uykularını çok bölüyor . Odanın Peteği kapatabiliyorsanız kapatın daha rahat uyuduğunu göreceksiniz
eymengl34 Yakamozmisali Bende 24 derecenin altına düşürmüyordum sürekli buhar burun temizliği yapmama rağmen 2 günde bronşite çevirdi 1 hafta hastanede yatış yapıldı 3 farklı doktor da soğuk hasta etmez sıcak eder dedi oda sıcak olduğunda benim bile tıkalı oluyor
Yakamozmisali Beratim17 Doktora götürdük terlediğinden bahsetmemiştim. Evin sıcaklığı yüksek ama ince giydirince de üşüyor gibi geliyor bana
mrvyhya Yakamozmisali eve gelen herkes 26 yüksek diyor hiç kimse 26 derecede çocuk buyutmemis evleri serinmis bizimde 26 aynı dediginiz gibi ince bile olsa terliyor düşüruyorum artık sizde ayarlamayı deneyin biraz serin gibi olduğunda teride kesiliyor uzerinede eve göre kalınlıkta kıyafet giydiriyrm
eymengl34 Yakamozmisali Balgamlı öksürük eğer atamazsa göğsünde hırıltı şeklinde ses oluyor ciğerlere inmiş oluyor bence çok bekletmeden doktora götürün oda sıcaklığını nasıl giydirmeniz gerektiğini de konuşun
mrvyhya Yakamozmisali bn yine normal kıyafetlerini giydiriyorum ince değil badi yada çok kalın olmayan takımlar var ya onlardan
Yakamozmisali eymengl34 doktora götürdük aslında hava ve bir öksürük şurubu kullanıyoruz doktor 1 ay böyle ara ara öksürebileceğini söyledik ateşi çıkacak olursa getirin dedi