helbestt hayır hayır ben gece taktığım için bi no büyük aldım. Yani külot bezleri mevcut bezden bi no büyük alın diyorlar. Ben elimdek 5 no sleepyler bitince 6 no alacağım onda da külot bezi gündüz için. Ama goon külot 6 kullanıyorum mesela bebeğimde 9,5 kilo öyle kilolu da değil mesela sabaha kadar sızma yok hatta sabah kaka yaoar onu da alırım ve aşırı yumuşak. Bi tık pahalı diye gece onu takıyorum sadece