Alerjikrinit Dilek3736 her bebeğin cildi Farklı. Biz bio natural kullanıyoruz geçen yaz baby turco aldım bel kısmı alerji yaptı aylarca da yer yaptı bezi bıraksam dahi bir kaç ay uğraştık
Ogibuse Alerjikrinit ay evet bizde bir ara molfix 4 numara bulamadım diye aldım ay bi baktım kasığı beli sivilce sivilce hep çocuğun kaşıyordu bide kıyamam her bebek farklı dediğiniz gibi sızdırma olayoda öyle ben doğduğundan beri molfix kullanıyorum 11 aylık şuan sızdırma 1 2 kere olmuştur oda çok bezi aşırı dolmuştur örümcektedir bacak arası azcık ıslanıyor okadar
Mgf Nrn26 oğlm 15 aylkkn aynı sorunu yaşıyoduk.molfix 5 numarada her gece ıslk uynıyodu.5+ ya geçtik çok şükür bidaha olmadı
Nrn26 Cinarinannesi23 Benim bebeğimde öyle çok su içiyor ve uyurken aşırı hareketli bu da sızdırmayı tetikliyor tabi
mimnice Nrn26 biz de külot beze geçtik 3,5 aylık oğlum her bez sızdırıyordu iç bariyerler içe bakması gerekiyormuş ben dışa açıyordum ondan sızdırıyormuş içe doğru düzeltme yapınca düzeldi canım sızdırmıyor bariyeri yanlış durunca sızdırıyor sadece 😂
mnkanne1 Nrn26 bende bir arayıştayım bende molfixin mavi paketlisini aldım bugün denemek için inşallah sızdırmaz
tmrs34 Nrn26 ben tam tersi Molfix kullandım çok sızdırma oldu o yüzden baby turco kullandım o da büyük boy almama rağmen çocuğu sıkıyor kesiyor şimdi sleppy kullanıyorum gündüzleri 3 midi gece 4 Max kullanıyorum sızıntı vs yapmıyor bazen çok tiş olunca bile sızıntı yapmıyor baby turco yapıyordu
turkansezgn Nrn26 oğlum 7 aylık hep molfix kullandım ama bu yenilenen bezlerde bizde sorun yaşamadık külot bezi bıraktım biraz daha rahatız bantlı bez deneyin birde
sirinpatates Nrn26 benim kızım 18 aylık 5 num kullanıyoruz sleepy pure baby bebem natural bunları dönüşümlü kullaniyorduk gece hep kaçırma oluyordu küçük geliyor diye düşünüp 6 numara aldık oda kaçırma yaptı en son a101in sofia 5 numarasını denedim o zamandan beri kaçırma yapmıyor ondan devam ediyorum.
helbestt mehtap92 merhaba goon boyut olarak nasıl acaba mesela sleepy oldukça küçük prima büyük goon kullanmayı düşünüyorum fakat ölçüsünü kestiremedim
mehtap92 helbestt prima kullanmadım fakat sleepy külot ve molfix cırtlı ile anlatayım. Molfix 4 cırtlı kullanırken goon 6 külot kullanıyordum geceleri. Şuan sleepy 5 külot kullanırken yine 6 kullanıyorum goon da yeni gördüm umarım yardımcı olabildim 🌸
mehtap92 Nil2022 ben aksine daha uygun olduğunu düşünüyorum çünkü bebek hareket etmeye başladıkça cırtlı kayıyor külot daha sabit kalıyor en azından bebeklerim için bu şekilde oldu🥲
SimgeMetehan @“mehtap92”# Cinarinannesi23 benim oğlumda 13 aylık hala iki kere gece besleniyor ve gece en az iki kere altını almak zorunda kalıyorum. Ki gene taşıyor gene taşıyor. Siz kaç kere besleniyorsunuz geceleri?
Cinarinannesi23 SimgeMetehan benim oğlum da mutlaka su icecek gece her kalktığında su içiyor ve 1 yada 2 defa da mama yiyor. Su icmezse asla uyumaz ağlıyor istiyor içince uyuyor. Mama da uykuya direnince vermek zorunda kalıyorum.
slmrmys41 Nrn26 baby turco öneririm bakla slepyy kullanıyorum sızıyor ki daha yeni doğan oğlumda da sızıyordu kalan bezler bitsin alacam