Yaademm dunyaaa beta hakkında bilginiz varmı adet gecikti 2 gün bugün 9.50 falan çıkmış 3 gün once 2.70 falan çıkmıştı normal mi artışı
dunyaaa Yaademm giderek 2 katına çıkıyorsa pozitif olma ihitimaki var ama umutlandırmak gibi olmasın genede doktorunuza danışmanız daha iyi olur
Hamburgerr dunyaaa ilki normal yolla olduysa tutma ihtimali yüksek iğnelerde hatırlamıyorum ama tutan aşılamamda 3 yumurta vardı biri bebek oldu biri kist oldu 13. haftaya kadar baya büyüdü sonra yok oldu nasıl olduysa
dunyaaa Hamburgerr işte Allah korusun kist olmasından korkuyorum inşallah olmaz sizinde bebeğiniz kız mı benim bir kızım var
Hamburgerr dunyaaa evet kız kist çokta tehlikeli değil demişti doktorum benim hep 0 çıkıyordu işte birkez erken yapınca 4,75 gördüm çokta heveslenmiştim ilk kez öyle çıktı ama iğneymiş hayırlısı olsun hakkınızda insallah özelde mi yaptırıyorsunuz
Yaademm dunyaaa bende çatlatma iğnesi oldum doktor iğneden 14 gün sonra falan kan ver demişti sizin kaçıncı gününüz iğneden sonra
limonkolonyasi dunyaaa stres yapmayın en sağlıklısi beklemek olacaktır gönlünüzdeki gibi sonuç alırsınız inşallah 🥰
neanladinyurdagull dunyaaa gebelik oluşmuş ama sagliksizmiski düşmüş çünkü 5 ve üstü pozitiftir çatlatma konusunda bi fikrim yok maalesef