NazArsen benim bebeğim 12ye kadar uyumuyordu hep kucak istiyordu yatırınca ağlıyordu bu gaz belirtisi.bi kere acillik olduk film çektiler ve aşırı gazı vardı bağırsak dolanması bile olabilir dediler lütfen dikkat edin masaj yapın zeytinyağıyla ayaklarınada sürün deneyin zarar gelmez şu an üç aylık ve hala masaj yapıyorum yardımla gaz çıkarıyor