NazArsen benim beneğimde kolikti. Hiçbir şey iyi gelmiyordu. Beraber ağlıyorduk. O günler geldikçe aklıma ikinci çocuktan vazgeçiyorum. Gaz sancısının tek çaresi beklemek… bi zaman sonra bitecek ama ne zaman. O vakte kadar sabırlı kalabilmek, akıl sağlığını koruman gerek. Sana şunu yap iyi gelir diyeceğim bi şey yok o yüzden 🥲
Relactaz, sab simplex,biogaia, nurse harways bi damla daha kullandım ama ismini unuttum şu an. Hiçbiri fayda etmedi. Ben sürekli kimyon çayı içiyorum arada azıcık rezene falan veriyodum bebeğe hiçbiri kesmiyordu.
Sadece poposunu uyarıyorduk parmakla. Bastırıp çekince kaka, gaz çıkarıyordu. Bi tek o çözüm olmuştu hiç yoktan 😬