Bninannesi Ben de molfix pure soft kullanıyorum fakat sızdırma problemi yaşadık bir arkadaş da söylemiş geniş bir bez çocuğun bacakları ayrık duruyor malesef stok yapmıştım o yüzden mecbur kullanıcam ve bitince neye geçeceğimi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Eyllkusu Bninannesi aynen öyle ben de molfix in bitmesini bekliyorum sanırım prima yönümde kullanacağım tercihimi. Genel olarak kullananlar memnun ve indirime giriyor takip edip almak lazım sizde deneyebilirsiniz prima
elsa56 molfix kullanıyorum doğdugnda sleppy almıştm o pişik yaptı daha sonra molfixe geçtik hiç taşırma fln olmadı kızım 7 aylık..
Bninannesi Eyllkusu çok fazla bez değişmek de çocuğa iyi gelmiyor o yüzden buradaki tecrübelerden yararlanmak istedim. Ama ben de bir paket prima deneyeceğim özel bir serisi varmış pure sanırım. Sleepy kullandınız mı peki
Asafemir Eyllkusu fazla bırakmadım hiç taş çatlasın bir iki kez dışarda olduğum zaman kaldıysa biraz kalmıştır bilmiyorum değiştiricem pütür pütür beyaz küçük sivilce oldu
Bsr06 Eyllkusu molfix ve Prima aktif bizde sızdırma yaptı. Prima premium care kullanıyoruz bayadır idrarda asla sızdırma yapmıyor ama bazen kakası taşıyor nasıl oluyor anlamıyorum birde pamuk bırakıyor oda artık sık değiştirmiyorum diye bence yapışıyor. Bir çok marka denedim yinede en iyisi premıum care bence.
Eyllkusu Bsr06 teşekkür ederim ☺️ taşması sırt tarafından mı oluyor bazen benim kız da yarı oturur pozisyonda tazyikli yaptığında taşıyor
SeverusSnape Eyllkusu prima aktif bebek ve premium care kullandım. Aktif bebek uygun ama 3 numaradan sonrası losyonlu. Ağır bir parfüm kokusu var. İkisi de bebeğimde pişik yaptı. Pampers pure hariç prima kullanmıyorum, onu da geceleri kullanıyorum. Gündüzleri molfix pure and soft.
SevdaLinkaaa 2 ayı bitirdik ,ilk günden beri premium care kullanıyoruz . Ne taşırdı ne de sızdırdı.zaten gündüzleri en geç 1 saat tutarım altında ,hiç bekletmem .Gece de 4-5 saat dursa bile taşırmıyor .
Burcusaydam Eyllkusu prima aktif bebek 7buçuk aylık bebeğim 1 kere taşmadı molfix 1 kere çiş yapsın taş gibi oluyor sleepy bezin çişi yatarken üstten taşıyordu kesinlikle prima aktif bebek