Eyllkusu ben dogdugundan beri prima premium kullandim cok memnundum diger bezler hep kalin ince pisik yada sizdirma yapti yada gece tutmuyordu prima gece takip sabah aldigimda bile hic sorun yasamadim ama gecen ay e bebegin baby me bezini denedim ve cok memnun kaldim aloe verali temiz icerikli olanini aldim sari olanda guzel ama krem icerigi var sizdirma pisik kesme vs yapmiyor artik direk ona gectim pakette 10 20 lira fark ediyor 2. Urun hep yuzde 30 zaten kendi fiyatida uygun