Ever var sikayetim. Kim olduğumu soylemeyecegim ancak ortada hicbir sebep yokken süresiz askı yedi hesabim tekrar söylüyorum asssla bi şey olmadığı halde. Kusura bakmayin ama bazi moderatorler keyiflerine göre askıya aliyolar. Kendi adaletlerini dagitmaya calisiyolar ve taraf tutuyolar. Madem süresiz askiya aliyosunuz direkt hesabi kapatın yorum yapip başlık acamadiktan sonra napayim ben o hesabi?