Nobodyyy111
Nobodyyy111 ve soru soran annelerle alay edilmesinden aşırı derecede rahatsızım
Şahsi yanıtlamam doğru olmaz, yönetim olarak bizler de rahatsız oluyoruz bu durumdan. Hatta gördüğümde direkt müdahale ediyorum. Moderatör annelerimiz de bazen müdahalelerinin doğru/yanlış olacağından tam emin olamadıkları için kısmi müdahalede bulunuyorlar. Bu yüzden şahit olduğunuz bu ve benzeri durumlar için olay soğumadan anlık bir şekilde bana da yazabilirsiniz. Binlerce anne kullanıyor burayı, dün 1 saatte 500 kişi görmüş mesela bu postu. Düşünün nasıl bir döngü var. Her şey görülemez her şey takip edilemez. Sizin gibi dikkatli ve durumun farkında annelerimizin işbirliği ile daha net çözümlerde bulunabiliriz.
X yorumun sağ altında bulunan 3 noktadan da her zaman bildirebilirsiniz.
Anneler gün odası bu Forum’un ana etiketlerinden biri, mutlaka olacak ona bir şey yapamayız ama siz bu etiketi tamamen gizleyerek anasayfanızda görünmesini engelleyebilirsiniz.