Deryatugay Deryatugay kızım 2 gün sonra 7 aylık olacak. 5.5 aylıkken tadımlara başladım. Hemen hemen her gün yoğurt yediriyorum ilk günler severek yiyordu. Diğer yiyeceklerin tadını aldıkça bazen yemek istemiyor. Karıştırmıyorum ama aynı anda muzla pekmezle falan verdiğim oluyor. Bal kabağı püre halinde verdim önce. Sonra çorba yaptım kemik iliği koydum. Yoğurt çorbası, pırasa çorbası yedirdim. Yumurta sarısı veriyorum. Sebze ve meyveleri süzgeçle veriyorum. Sevdiklerini yiyor bazen yere atıyor☺️Ağzını kapatıyorsa zorlamıyorum.ilk kez yiyeceği bişeyi 1 çay kaşığı kadar veriyorum. Diğer günler arttırıyorum. İrmikli meyveli muhallebiler yapıyorum birlikte yiyoruz ☺️ Biz yemek yerken yiyor ayrıca ona yedirmiyorum. Emziriyorum zaten. Doktorlar da günde 2 yemek kaşığı yese yeter diyorlar. Stres yapmaya gerek yok.