269522 ya evet sütüm az olmasına rağmen tazyik sorunumuz var. Bazen güzel emiyor bazende çığlık çığlığa sütler akıyor ama emmiyor.. sonradan anladım ki çok sağım yapmaya çalışmam sütü tazyikli hale getirmiş sağmayı bıraktım sadece emzirmeye çalışıyorum artık bi tık daha iyi gibiyiz sağım yapmadığımdan beri daha çok emiyor. Çok doymaz ağlamaya devam ederse mama veriyorum. İnşallah düzelecek çok geçmeden. Biz yarın tam bir aylık oluyoruz bu gün bir kez mama verdim sadece inşallah bu sıkıntılarımız bu ayla beraber geride kalır 🥰 gaz ve reflüde vardı ama onlarda azaldı sanırım gerçekten yorucu bir süreçti asla uyumazdı 🥹