sekerportakali9 (biberon ,enjektör ,kaşık hiçbir şeyi kabul etmedi )çok zor bir süreçti sadece uyutup emzirebilmek Allah kimseye yaşatmasın , naçizane tavsiyem eds yöntemini deneyin aşılana kadar zor gelir ama sonra kolaylaşacaktır ,eğer olmazsa da önce emzirin sonra biberon verin sonra tekrar emzirin biberon arada olsun (dr umun tavsiyesi akışın azalıp çoğalacağına alışsın) ve içiniz rahat olsun ben ilk zamanlar açlıktan hasta olacak diye çok ağladım ve çok zorladım ama en önemlisi zorlamamak ve istedikçe (ağlamayı sakinleştirip) teklif etmek