atlasmommm 2 aylık kızım ver ikinci bebeğim vermedim kendim ilk 1 ay içtim. Vermem de su bile 🙄 sonraki zamanlarda ek gıda dönemi bagırsak problemleri oluşuyor bence hem okudum bunu hem cevremde gördüm. Herkesin kendi kararı tabi. Ben tavsiye etmiyorum.
Siz kendi yediklerimiz dikkat edin. Biberon kullanıyorsanız anti kolik alın deneyin. Mama kullanıyorsanız değiştirin. Akşamları ve gğn içinde ayaklarına ve karnına masaj yapın. Bunları öneririm 😇