atlasmommm Kızlar acayip gazlı bebeğim var kolik ben kendime rezene aldım içiyorum her gün oğluma da 1 çay kaşığı veriyorum 2 3 gündür gunde rahatlattı baya ama içimde acayip his oluştu veren var mı bebegıne
utkummm atlasmommm merhaba benim bebegim 26 gunluk surekli agliyo uyanikken hic sakince bakindigi olmuyo sizinkide oyle miydi kolik mi acaba bizimkide cok cok gazli bide
seher60 atlasmommm yani su bile vermeyin dedikleri çocuğa neden rezene veriyorsunuz ki anlamıyorum ben. İlla bir şey verecekseniz gaz damlası verin zeytinyağ verin doğal
fatosarsal atlasmommm Ben vermedim vermem de. Bebeğim şuan 6 aylık ek gıda listesi verdi doktorumuz orda bile belirtmiş rezene vb bitki çayları kesinlikle verilmemeli diye. Bir de siz 2 aylık bebekten bahsediyorsunuz
adakusummm atlasmommm rezene çok zararlı bişi bunu doktorunuz söylemedi mi kesinlikle vermeyin ben süt yapsın diye içiyordum ve bebeğim hep küstü bırakınca düzeldi doktor kansere kadar yol açıyor ve hekimler önermiyor dedi
aysyllmz utkummm benim ki 15 günlük gece gazdan mahvetti hem kendisini hem bizi sabah kaynatıp 1 çay kaşığı verdjm rezene valla 😗 suan daha sakin uyuyor
ilaymomy seher60 Valla su verilmez diyorlar ama bebeğim 1 aylık böbrekte kum var doktor su ver dedi her gün veriyorum
seher60 atlasmommm rezene vermek çok mu sağlıklı ki rezene anasons aroması içeriyor kokusundan bile anlarsınız
seher60 atlasmommm arkadaşım zeytinyağını doktorlar zaten öneriyor ki doğalından bahsediyoruz. Hatta düşük kilolu olan bebeklere kilo alması için doktor kontrolünde veriliyor. Merak etme rezeneden çok çok daha iyidir
seher60 ilaymomy ya tabi ki onu doktoru bilir ben lafın gelişi söyledim özel durumlar da su verilir elbet ama rezene içirmek hiç sağlıklı gelmiyor kulağa
atlasmommm ilaymomy canım herkes çok düşünceli anne biz kötüyüz sanki bebegımıze kötülüğüne bıseyler yapmaya çalışıyoruz bosversene 😅
ilaymomy seher60 İnsan çaresiz kalınca her şey deniyor maalesef yaşadığım için biliyorum o ağladıkça insanın içi parçalanıyor elinden bir şey gelmediği için
Zmnzmn atlasmommm bana da tavsiye etti hemşire, bir iki çay kaşığı kimyon suyu ver diye, ben de verdim
ilaymomy Kimyon demleyip suyundan verdim ben canım bir çay kaşığı İbrahim Saraçoğlu nun tarifi o şeker koyuyor ben koymadım çookkk işe yaradı binlerce kez şükürler olsun gaz ilaçları hiç işe yaramadı
minisannesii 2 aylıktı sanırım rezene+kimyon tohumu kaynatıp verdim bazen bir çay kaşığı zeytinyağı da verdiğin oldu. Gaz damlası kullanmak yerine bunları tercih ettim.
aysyllmz ilaymomy bnde ilk oğlumda kimyon tozu kaynatıp içtim 😝 baya iyi günde 1 su bardağı ılık burnumu kapatıp tek içiyorum bitiyor
Agaclargibi Merhaba ben polikistik over hastasıydım ve prof. Saraçoğlunun tedavisi ile anne oldum oğlum doğduktan sonra yetkili baş danışmanı iletişimimiz devam etti bir süre ve 2 yaştan önce bebeğe asla bitki çayı vermemi söylemişti bilginiz olsun istedim
utkummm aysyllmz hep sakin olur inşallah ya bizimki gunduz biraz daha iyi de aksam yediden sonra gece yarisina kadar aglayip duruyo bende aldircam en kisa zamanda rezene de bi turlu fırsat olmadi