utkummm evet maalesef. Birde süt alerjisi olan çocuklar da çok ağlıyormuş gazla karıştırılıyormuş. İnek sütü alerjisi yok değil mi. Doktor bana her ihtimale karşı süt ve süt ürünleri tüketme dedi. Hoş zaten doğduğu günden beri tüketmiyorum sürekli kimyon çayı içiyordum işe yaramadı. Şimdi tohumunu çiğneyip bir bardak su ile yutuyorum daha etkili geldi sanki önceye göre