Narkozcuanne ben tek başıma böyle bir yolculuk yaptım bebeğim 4 aylık maalesef kesintisiz 40 dk ağlamıştır çok mızmızlandı. Son 20 dk insanlara rahat verdi diyebilirim. Türk hava yolları ile uçmuştuk biz hostesler inanılmaz ilgili. Anneyi sakinleştiriyorlar önce ve her türlü yardımı yapıyorlar. Bende söylenen gibi dönüş biletinde önlerden geniş kısımdan bilet alacağım, insan hakikaten bebek de durmayınca daha sıkışık hissediyor. Şimdiden iyi yolculuklar inşallah kolay sorunsuz olur 🌸