Narkozcuanne canım iniş ve kalkışlarda emzirmeye çalış eğer emmiyorsa mama ver yada emzik kullan eğer uyuyia kalırsa bir kulağını göğsüne yaşla diğer alinle KAP’a ve kulak memesinin altından böyle masaj yapar gibi yap, mümkünse on koltukda otur alanı daha geniş ve bebek yatağı veriyorlar eğer istersen ama onun için en ön koltukta oturman lazım bebek yatagini duvar gibi yere koyuyorlar bebeğin uyuyunca oraya koyarsin, ama ini ve kalkışta koyamassin uçağa binmeden önce istersen valizini teslim ederken şöyle yada hosteselere diyebilirsin zaten anne bebek olduğun için cam kenarı veriyorlar sana , yanına şu alabiliyorsun bebesgin olduğu için ilaçlarında alabilirsin binmeden önce calpol ver istersen ben hep öyle vermiştim uçak içi biraz serin olabilir yanına muahhak battaniyesini al ve çok sevdiği oyuncağı varsa al ama bu ayda seni zorlayacagini sanmıyorum biz hep uçuş yaptık. en çok 11 aylıkken zorlandım durmak istemedi hep keşfetmek istedi oyuzden 🥹 uçak kadar bebek arabası ile gidebiliyorsun ve katlayıp posetliyorsun katlamadini.sem.katla orda yardım.edip posetliyorlar zaten, ama muhakkak uçaktan inerken bebek arabası kontrol et piste eğer bir problem olursa orda iletmen lazım pisten çıkışta iletirsen hasar kabul edilmiyor diye biliyorum. biz Anadolujetle gelirken bebek arabasini kapatıp vermiştik en son geliste alırken üstünde muşamba ile acik.teslim ettiler ve yamulmustu tabi fatura vs istediler olmadığı için ne ücret alabildik nede yeni araba verdiler ,ama bebisle çok zevkli ve keyifli şimdiden iyi uçuşlar iyi tatiller tatlım♥️