Nobodyyy111 fizyoterapisy mişsnz bir şey danışmak istiyorum size. Oğlum 5 ay 5 günlk 4. Ay itibayle destekke oturtmaya başladım yalnz kucağımda güzel dursada arkasına yastıkla destekle oturtmaya çalıştığımda duramıyor kambur gibi beli öne eğiliyor ve başı da aynı zamanda öne eğiliyor. Karşısında dikkat çekmeye çalışırsam bikaç saniye kndini ve başını sabit tutabiliyor. Bu arada başini da 4 aydan sonra tuttu tomografi çekildi nöroloji muayene yaptı bi sıkıntı görmedi 8 ayda oturmazsa 1 buçuk ta yürümzse getir bana şuan bişey yok dedi. Ve b12 eksikliği bar 1 aydr hafta da bir puf kullanıyoruz onuda kullan kas tonusu artar iyi gelir dedi. Ve sormak istedeğm brşey daha var sol ayağı sap ayağına göre güçsüz gibi sağ daha iyi basıyor sol nadiren basıyor ikisinide eşit oranda Harry ettiriyor pek hareket li bebek değil yeni yeni keşfetmeye backları kaldırıp dokunmya başladi. Basmadığı için topukları birleştirip baktım iki bacakta eşit boy da ama canım sıkılıyor bu duruma erken mi daha ikisinide güçlü basması için