Ozooo Selam kızlar nasılsınız? Bebeğiniz ne zaman oturmaya başladı , benim ilk bebe 8 aylıkken oturmuştu ikincide 7 ayı geçti hala tık yok sizlerin ne zaman oturdu ,oturması için ne yapabilirim çok hoşlanmıyor 😮💨❤️
Semanurq Ozooo benim oğlumda 6 ayken ben oturur pozisyonda koyduğumda duruyordu dengesi bozulunca devriliyordu ama oturabiliyordu 7 aylıkken tam oturmaya başladı kendi kendine şimdi 10 aylık yürümeye çalışıyor :)
Nobodyyy111 Ozooo 5 aylıkken desteksiz oturmayı başardı ama bazen kendini sağ sola atıyordu o yüzden tek bırakamıyodum. 6 aylık olunca tam farkında olarak dengeli bir şekilde oturmaya başladı
murat82_ Benim oğlum 7 aylık ve desteksiz oturmaya başladı oturma minderi aldım çok faydası oldu bana
Gozdeklnc20 Bebeğim 6,5 aylık. Desteksiz oturuyor oturduğu yerde oyuncaklarıyla oynuyor. fakat yorulduğunda arkaya doğru atıveriyor kendini. O yüzden oturttuğumda yalnız bırakıp gidemiyorum henüz 🥴
Nobodyyy111 bozlarr42 her çocuğun gelişimi farklı benim kızım 3. Ayda kendi oturmak istiyordu sürekli çok az kucakta oturtuyodum. 4. Ayda destekli oturttum 5. Ayda desteksiz oturmayı öğrendi zaten. Kendisi çok istekliydi gayet sağlıklı bir bebiş ☺️
efelinamoms Nobodyyy111 ya bu tam benim bebeyi anlatiyor kizim 4 aylik 3 aylitan beri oturmak istiyor kucagima yatar pozisyonda alsam bile kendini kaldirmaya calisiyor 3 aylik erken diye oturtmadim ama sanirim artik baslayacagim siz bir sorun yasamadiniz degilmi doktorunada sorup baslatmayi dusunuyorum acikcasi
mochi01 Nobodyyy111 kızım 3 ay 7 günlük kucağımda asla yatıramıyorum başını gövdesini kaldırıp panda gibi yumaklanıyor 😅 oturtma pozisyonunda keyifli oluyor. Acaba az az oturtmaya başlasam mı bende .bir zarar görür erken şuan diye oturtmamaya dikkat ediyordum ama o şekilde durmak istiyor. 25 günlükken de dönmeye başlamıştı
bozlarr42 Nobodyyy111 hep erken oturtma kaburgası batar omurgası kambur olur diyorlar çok tedirginim nebilim pusettee oturuyor ama 3ay 10 günlük
gulyabani Ozooo kendisi oturmaya çok istekliydi 4.ay kısa kısa kucakta başladım ama çook kısa. Sonra 6 buçukken aylıkken kendi desteksiz oturdu. Ama o tür şeyleri erken yaptı maşallah 3 aylık olmasına 2 gün kala dönmeye başladı
edefneee Ozooo benim kız oturmayı seviyor sanırım oturunca gülmeye başlıyor 4 aylıkken hafif kucakta eğimli oturt demişti doktorumuz şuan 5 buçuk aylık destekli oturuyor tabi daha desteksiz çok duramıyor hemen yıkılıyor 😂
nehirsude0 Ozooo 4 aylıkken kendi kendini kaldırıp oturmaya çalıştı otutturmadim ama 5 aylığa kadar kollarından tutup kaldırıp otutrurup geri yatırdım durmadan 5 aylıkken tam oturdu yinede fazla otutturmadim şimdi 6 inci ayına girecek kendi kalkıp oturuyor
Sevvl Ozooo benim ikizlerin biri 7 biri 10 😂😂 hatta 9 a kadar oturmaz ise nöroloji görsün derler ya ona da götürmüştük birseyş yok tembel 1 aya oturur dedi öyle de oldu