defnecbk şuan fön makinesi sesi açtım sakinleşiyor ama maalesef uyumuyor bizimkide geceleri emziğe alıştırmaya çalışıyorum o da biraz iyi olacak gibi tutsa ama bakalım 1 aylık olmasını bekliyorum bende doktor kontrolünde söylicem bakalım hangi damlayı önerecek