dilekkdavut ben 37 yaştayım ilk defa kilo aldım eskıden çok yesemda abur cubursuz yaşayamazdım zaiftım kilo almazdım hep kilo almak için tedavi aldım bu doğumda 14 kilo aldım 6 kilo gitti doğumda 8 -10 kg fazlam var 1 ay oldu sezeryan oldum o göbeye bakınca tuafıma gıdıyor sezeryanda sarkık oluyormuş gidermi gitmezse ne yapacam diye🤣