Eski9 geçen sene 2 tatil yaptık. Biri otel otel güzeldi ama tadını çıkaramadık çok çocuklardan kaynaklı hep aman o olur bu olur diye stresli geçti. Oteli amacına göre kullandık yatmadan yatmaya 😂 uykumuz bile gelse yüzme sonrası uyutmadım eşimi paramız gidiyor diye çok gülmüştük 😂 2. İse apart aile evi çok güzeldi bahçesi vardı ve emniyetliydi çocuklarım sabahlara kadar koşturdu oynadı bensiz hemde 😅🥰 ben ise çocuksuz gibi evde takıldım eşimle oturduk sohbet vs ailecek gidilmişti ama güzeldi kalabalık bu sene artık minik 6 ay bebeyle yine oraya gidicez en güzeli rahatı bence 🥰 hemde bir gece otel fiyatına 3 gün kaldık