Eski9 Biz her sene gideriz. Oğlumu da doğduğundan beri götürüyoruz. Ama büyüdükçe daha çok anlıyor tabi. Geçen sene de kendisi kaydıraklı otel istedi. Önce onu kaydıraklı bir otele götürdük 3 gün Kuşadasında. Sonra da Marmariste kendi istediğimiz otele gitti. Bu sene de şimdiden söylüyor. Kaydıraklı otele gidelim diye. Doğum yapacak olmama rağmen söz verdik. Bakalım nasıl maceralar bekliyor bizi🙈🤣 size de şimdiden iyi tatiller🌸