Mlkmstf 9 aydır prima premuim care kullanıyoruz.
Çok memnunum pişik, sızdırma ve koku hiç olmadı.
Gece 12 yarım gibi bez takıyorum sabah dokuz bucuk gibi değiştiriyorum geçen gün peçete ile bastırdım çiş gelecek mi diye peçete kupkuruydu şok oldum. Kaka yapmadığı sürece gece bez değiştirmiyorum o yüzden.