Bende molfix kullanıyordum bi gün birden her yeri pişti çocuğumun hemen de götürdük böyle mısır patlaği gibi oldu dr bezden değil dedi saat başı değiştir havalandır idrarını tazikli yapıyordur ondan dedi kremler verdi hemen geçti ama Prima çare de saat başı değiştirmeme gerek kalmıyor ben biraz mılfix stoklamıştım gündüzleri molfix geceleri prima kullanıyorum uyuyor diye değiştirmiyordum ben değiştir dedi ben zaten pamukla temizliyordum havalandırma çok önemli bir de sildikten sonra ağız mendiliyle kuruluyorum öyle takıyorum bezini