JollyBaby katilcivciv Tabi her bebek farklıdır gelişimleri de aynı şekilde. Bakalım bizi neler bekliyor :) Aminn sağlıcakla büyütelim insaallah🩷
yagmursahbazdamar MrsDumanAda frigg marka aldım bi kaç kere denedim midesi bulandı. Şimdi tommy tip alacağım bakalım. Sürekli emmek istiyor hiç bişey yapamıyorum
MrsDumanAda yagmursahbazdamar avent denediniz mi ultra soft benim iki bebeğimde rahatlıkla tuttu aventi hiç başka denemedim
Bet25 Kbragunes bence alın kucagınıza bana annemler cok alma alısıyo dedi doktor alın dedı o sizin kokunuz için istiyo dedi zaten ayaklanınca kucagınıza alıp sevmek ostıyceksınız daha kucagınıza gelmıycek
Seastar yagmursahbazdamar Cunku sıcaklıgınıza alısıyor.Bırakınca tedırgın oluyorlar😊Hemen yanından ayrılmayın azcık daha pıs pıs fılan yapın sizi hissetsin.Yavas yavas alısır.Biz de hep koynumuza alıstırdık şimdi asla yanlız yatmıyor 😕