JollyBaby ay amin cok tsekkür ederiz. Rabbim evlatlarimizi saglicakla büyütmeyi nasip etsin. Evet hatta cok daha erken 2 aylikken tanimaya gülümsemeye hatta takip etmeye baslamisti benim bebisim. Tabi her bebek farkli. Kizim biraz hizli gelisiyor gibi geliyor bana ama bilemiyorum da tam olarak, ilk bebisim cünkü🙈😅