Deletedmom507 kepra da 10 gün oldu,hareketler bitti artık,başını bazen aşşağıya yapıyor bazen başka türlü. Kafam karıştı,şimdi hareketler bittiyse epilepsi mi oluyor? İlaç işe yaramış mı oluyor ? Yukarıda ki arkadaşın doktorun götüreceğim sonuçlarımı,reflü olabileceğini söyledi gastronomi doktoru,yutkunma hareketi de var