Kızım 4 ay 26 günlük,4. Ay aşısı sonrası gözlerde çekilme gibi farklılıklar olmaya başladı,gözleri yukarı çekilip başı aşşağıda duruyordu,nöbetler artınca Ankara sami ulus hastanesine gittik bir hafta yattık,yattığımız süre içinde herşey normal çıktı sadece B12 si çok düşük çıktı.Kızımın videolarını çekip doktorlara gösterdim,durumumuzun karışık olduğunu söylediler,B12 eksikliği epilepsi ve reflü şüphesi üzerinde durup,epilepsi teşhisi ile taburcu olduk.
Kepra verildi,B12 verildi,reflü olabilir diye reflü ilacı verildi. Sizin tedavileriniz ne yönde?bebeğim bu keprayı aldığından beri çok huysuz çığlık çığlığa ağlıyor.Başka doktora da gitmelimiyiz ? lütfen yardım