nml adam akıllı yorum bekleseniz dersinizki. Her ay bebeğim 1 kg aliyrdu bu ay 700 grm almış. Neden acaba dersiniz fikir alırsınız çocuğun gebetesini yazmazsiniz bilmem anlata bildimmi. Anladığınızı. Ve zaten amacinizin farklı olduğunu bildiğinizi umuyorum.