nml Merhaba bebeğim 3 aylık 7 kilo 68 cm kilosu nasıl sizce?İlk doğum kilosu 4260 tı ilk 2 ay birer kilo aldı bu ay 700 gr civarı alınca sanki az almışız gibi geldi.Gerçi ebemiz çok iyi dedi ama nedense 1 kilo fark görmeyince üzüldüm gibi 😂
Dogacelik nml gayet iyi nazar değmesin🧿 böyle şeyler yazmayın valla maşallah 2 kilo doğuran anneler ne yapsın🤪 tosun olmuş sizinki
ejdermeyvelilahmacun Aselincimom aynen bu şekilde gayet iyi demenizi bekliyor 😁 burda bebeği kilo alamıyo diye üzülen o kadar anne var ki bu postlar bana çok gereksiz geliyor
Aselincimom ejdermeyvelilahmacun hergün istisnasız biri bebeğini över gibi boy kilo yazıyor aşırı derece de gereksiz Allah hepsine uzun ömür versin ne diyelim biz oo çok kilolu diyince yok gayet güzel değince tatmin oluyorlar o yüzden sallayıp gidelim bu posttan 🤣😂😂
nml Şaka mısınız siz ya sadece bir yorum beklemiştim çok garipsiniz valla çocuğumun aldığı kiloyla hava atıcak kadar dengesiz biri değilim Allah’a şükür.
aeu nml adam akıllı yorum bekleseniz dersinizki. Her ay bebeğim 1 kg aliyrdu bu ay 700 grm almış. Neden acaba dersiniz fikir alırsınız çocuğun gebetesini yazmazsiniz bilmem anlata bildimmi. Anladığınızı. Ve zaten amacinizin farklı olduğunu bildiğinizi umuyorum.
aeu Aselincimom bu dediğinize okdr katiliyormki. Ozmn bende syle diyim az bile kilo almış 4800 kusur doğmuş her ay 1 kilo almış bnm cocgumda 2700 doğdu şuan 3 aylık 6800 anne sütüyle ovunmelimiyim brda hasta cock anneleri var kilo almayanlar var. Zayiflayanlar var bunlar. Millet o. Neyle besledin. Çok çok. İyi demesini bekliyor pes bana kalırsa az almış takviye. Mamaya başla 🤣🤣