İlçedeyseniz ilçe saglıgı arayıp aşı birimiyle görüşmek istiyorum diyin bizde yeni taşınmıştık aşımız cardı en yakın saglık ocagına gittim yapamayız sayılı geliyor dedi ilçe saglık müdürlüğünü aradım yapmıyorlar diye aşı sorumlusu ismini ve numarasını verdi tekrar gidin yapmıyoruz derlerse direk beni arayın yapmak zorundalar aşıları biz fazla gönderiyoruz dedi gidip şu kişiyle görüştüm dedim direk yaptılar aşı yok diyemediler