Kızlar merhaba kızım 2 yaşını 3 ay geçti. Ama hala 2 yaş aşısını vurulamadı. Evimiz de değiliz eşime görev çıktı bu yüzden kayınvalidemin yanına geldim. Buradaki sağlık ocağına gittim kızımın 2 yaşını geçtiğini ama hala aşısını vurduramadığımızı söyledim. Burada misafiriz lütfen aşıyı vururmusunuz dedim zaten yaşını doldurduğunda evimizin olduğu şehirdeki sağlık ocağına gittiğimi ama orada aşı olmadığı için vurmadıklarını söyledim. Sağlık ocağındaki ebe bana sayılı geliyor size vuramayız aşı dedi. Peki ben ne yapacağım. Zaten aşı vurulmadığı içinde tedirginim kızımın sağlığını olumsuz etkiler mi diye. Lütfen yardım edin