bekledigimmucizemm nino33 siz ameliyat yaptırdınız mı ve hangi doktorlar gördü hangi bölüm bakıyor bize çocuk cerrahisi baktı üstün körü baktı zaten ilgilenmedi
nino33 bekledigimmucizemm KBB ve çocuk cerrahisi gördü ıkı çocuk cerahıda amelıayy önerdi ve cerrah yaptı ameliyatı aslında erken yapılsa daha kolay mış ama bız geç fark ettik
Haffuse Kizimda da dudak bagi var. Bircok doktora sordum, dudak bagina bir islem yapilmiyormus. Ne emmesi, ne de beslenmesine bir etkisi var. Belki konusmasinda. Ve dislerinin araligi cok acik😅
nino33 Haffuse dudak bagı illa emmesını etkiliyor bızım kı asla bıberon almıyor du ve ara ara meme reddı vardı
bekledigimmucizemm nino33 kaç aylıkken yaptı ameliyatı bize de çocuk cerrahisi 1 yıl sonra ortodonti görsün dedi
nino33 bekledigimmucizemm yanı şuan 9 buçuk aylık 15 gün oldu yaptırdık ıkı çocuk cerrahına gösterdik ıkısıde hemen ameliyat dedı o yüzden yaptırdık köpek dişlerı çıkmadan yapılsa ıyo dedı onlar çıkınca dıslerı sıkıştırarak ayrıylık kapanır dedı bıze brbek büyüdükçe bağ büyüyüp kalınlaşır dedı dudagı yukarı çeker çenede kayma olur dedi yanı her doktorın tedavi yöntemi farklı dır
bekledigimmucizemm nino33 bende başka bir doktora daha göstereyim o zaman ne kadar erken o kadar iyi siz özelemi gittiniz devlet hastanesine mi