Nurrrrrr233 Kızlar ben bugün farkettim bu zamana kadar nasıl farketmedim bilmiyorum buna herhangi bir çözüm bulunurmu cuma çocuk doktoruna göturucem nasil yol izlendi sizde yardım ci olurmusunuz birde beni kızım emmedi hiç bu yüzden olurmu acaba ya
Yasemin158 Nurrrrrr233 bizde var geçen fark ettim emmek istemiyor ondan mi acaba diye kaç aylik sizinki doktora gidemedik daha
Mrvsmt2502 Nurrrrrr233 emmemesinin sebebi dudak bağı değil dil bağıdır. Çoğu doktor dudak bağı önemli değil sadece ilerde diş ayrıklığına sebep olabilir diyor. Ayrıca kızı da sizin bebeğiniz kadar olmasada vardı bir gün sandalyesinden düşüp kendi kopardı herhangi bir sorun olmuyor çoğu çocuk kendi kopartıyormuş zaten
Yasemin158 Nurrrrrr233 osman gönülal videosunu izle dudak bağı ile ilgili emmemeye sebep olur ve kesilir diyo
Nurrrrrr233 Mrvsmt2502 Anladim canım teşekkürler ama büyüdükçe diş ayrıkligi olucak kendi kopmazsa ne olucak peki hani şimdi keserlermi acaba bağı felan diye merak ettim
neolmusyaani nino33 ayy benim kızımın da aynı bu şekilde babasına söylüyorm yok yok bisey yok diyo dışı de ayrık çıktı doğduğundan beri de 5 dk fazla emmek istemedi yani kısa kısa emiyor acaba bu yüzden mi çok üzüldüm şimdi ya:(((
nino33 Nurrrrrr233 çoçuk cerrahı yaptı ameliyatı narkoz verdiler uyandıktan sonra çok şükür hızlıca toparladı
nino33 Nurrrrrr233 9 aylık şuan yarası baya iyleştı hafif bı ödem var zamanla toparlar dedi ayrıklık zamanla kapanır dedı doktor
nino33 neolmusyaani diş ayrı kliği br diş ve üst çenede kayma dişlek tavşan diş falan olur dedi ama en onemlıeı tedavi edilmez ise ilerde diş teli tefsvjsı gereklı olacaktır erken yaşta diş çürük lerı
bekledigimmucizemm Nurrrrrr233 benim kızımda da var 54 günlük 1 aylıkken farkettim çocuk doktoruna götürdüm birşey yapamayız dedi 1 yaşına gelince ortodontis görsün dedi evet diş ayrıldığı yapıyormuş dil bağını hemen kesiyorlar da dudak bağı sıkıntı hemen birşey yapmıyorlar
nino33 bekledigimmucizemm oğlım dokuz aylık 3 doktor gördü 3 ü de ameliyat önerdi hatta erken fark edilseydi daha kolay olurdu dedi emme de zorluk bıberon almada sıkıntı yaşar dedi ve sadece diş ayrılığı degıl üst ve alt çenede uyumsuz lük olur dedı üst dudak daha diş a doğru olacaktır
bekledigimmucizemm nino33 siz ameliyat yaptırdınız mı ve hangi doktorlar gördü hangi bölüm bakıyor bize çocuk cerrahisi baktı üstün körü baktı zaten ilgilenmedi