alin0911 Canım bebeklerr anlamaz diye düşünmeyelim.Bende çok stres yapardım hala da yapıyorum uyumuyorr uyusa da hemen kalkıcak gibi mesela.Oğlum 11 aylık oldu hala ben uyuturken uykuya direnir ama babasında çok rahat uyuyorr.Bence sen biraz sakin oll stresin bebeğe geçiyor olabilirr.Olmuyorsa da olsun babasında uyusun bazenn işime geliyorr hoşuma gidiyorr babasıyla arasındaki o bağ 🥰😅