alin0911 Kızlar bebeğim 3 ay 11 günlük kız.babasında babaannesinde hemen uyuyor.ben yatırıyorum deli gibi ağlıyor aşırı zor uyutuyorum yarım saat sonrada uyanıyor onlar uyutunca uyanmıyor.ana kucağında sallanmaya da alıştı maalesef ama sadece bende ağlıyor çıldırıcam
KuzeyinAnnesi03 alin0911 ten teması uygulayın birlikte duş alın teninize deysin rahat olun stres yapmayın. Lqvanta çayı papatya resene içebilirsiniz
bayanukuslu alin0911 canım sakin olmuyomusun ? Uyumucak uyancak çok ağlıcak diye düşünürsen hissediyolar. Benim kızımda aynıydı. Ben ne zaman sakinleştim o zaman kızım bendr uyumaya başladı
alparslaninannisi alin0911 Aynı şekilde. 2 ay 27 günlük🥹 bende zor uyuyor ama babasında ve anneannesinde hemen uyuyor. Bende onların benden sakin olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Birde beni meme olarak görüyor sanırım beyefendi emmek istiyor sürekli ondan uyumuyor😅🙈ve aynı şekilde sürekli beşikte sallanmaya alıştı sallayın beni diye ağlıyor 😅
alin0911 KuzeyinAnnesi03 yıkarkende aşırı geriliyorum zaten çok küçük bilmiyorum ten tene nasıl yıkarım
kutayibrahim Ninni söyleyin seveceği şarkılar açın hem sizi de sakinleştirir. Yeni yöntemler deneyin ayakta, göğsünüzde ya da kucakta bakın bakalım elbet birinde uyur ama biraz sabır işi kendinizi bende uyumuyor diye şartlamayın
alin0911 bayanukuslu evet hiç sakin değilim bak yine uyumicak modundayım nasıl sakinleşicem bilmiyorum
alin0911 alparslaninannisi of benimkide beni gezdir diye ağlıyor resmen evi dolaşıyoruz susuyor belim koptu artık uykusu car esniyor yok yok bende sakin değilim 😐
melegim71 alin0911 siz sakinlesin siz sakinlesmesseniz hissedicektir onlar sizden daha raahattir ondan rldaha rahattir sizde rahat olun dus yapin melisa cayi icin surekli dua edin kemdine sakin sakin mesaji ver surekli bebegine odaklan
kutayibrahim alin0911 YouTubeda çocukları sakinleştiren dua yazın bir sure çıkıyor ve hz Fatımanın ninnisi var benim oğlum bunlarla sakinleşiyor bende öyle açıkçası. Kırk gün kaynanam uyuttu benim de göğsümde uyudu o gidince uyuyamam sanıyordum şu an daha iyiyiz kendinize güvenin karnı tok olsun altı değişmiş olsun gazı da yoksa uyur merak etmeyin
Mucize1309 alin0911 bu bende de oluyor stresi üzüntüyü sınırı hissediyorlar canım sakin olmaya çalış iş görev değilde severek uyut
alin0911 Mucize1309 o da bende uyumadıkça huzursuz oluyoruz kısır döngü e uyumazsa nasıl büyüyecek bu çocuk🫠
Mervetnl alin0911 çıldırma annesi bilimsel olarak ta babalarda kortizon seviyesi daha dişük olduğı için babada hem kolay hem uzun uyur bebekler ben uyutamadığımda hep babasına postalıyorum 😅
Mucize1309 alin0911 canım inan insan uykusuz olunca sinirli oluyor hak veriyorum ama inan bebekler her şeyi hissediyor bide uykusu geçince bu sefer yorgunluktan uyuyamıyorlar saatini gecirmemeye calis