morsevenanne9 8 aylıkken kullanmaya başladım. Ağlaya ağlaya kullanmaya başladım. Hiç istemedim. Yürüme yardımcısı arkadaşlar benim işimi görmezdi çünkü kızım sürekli aynı kolumda tutarak onu taşımamı istiyordu. Sırtımdan cart curt sesler gelerek acılar içinde kıvranıyordum. Bir santim bile kımıldatmamı istemiyordu. İçinde zorla durması için aldım. Yalan yok. Ama koyar koymaz keyiften tam anlamıyla kudurdu. Kuzenleri üç gün korkudan kımıldamadı ama bizimki direkt hızlı hızlı hareket etti.
Kazalar elbette oldu. Kızım tv ünitesine hızla çarpa çarpa bizi 26 binlik masrafa soktu. Sonra yeni tv üzerine düşmesin diye kayışlar alınıp duvara sabitlendi. Bir kere süpürgeye çarpıp alnının üzerine düştü. Boyu uzun olduğu için sarkmaya başlayınca kaldırdım. 1,5 ay kullandık. İnanılmaz keyif alıyordu. Bayılıyordu o özgürlüğe. 12 ay 2 haftalıkken yürümeye başladı. 3 gün sonra koşmaya başladı. Yürüteç böyle (koşmayı öğretiyor) yapıyor.