momft25 bende kayınvalidem ile konuştuğumda sadece çocukla ilgilen zaten eve yardımcı geliyor birde eşim de yapiyor sonuçta haftada bir bende evde kalınca yapiyorum yapma sen diye söylemiştim ama kendisi içinden gelerek çocuk uyudugunda yapıyordu sağolsun. Eşinin iş saatleri izin günleri nasıldır bilemem ama eşinle mutlaka konuş ise başlamam hepimize iyi gelecek hem maddi hem manevi ama işten gelince ben çocuğumla ilgilenmek istiyorum tüm gün annesi yanında olmayacak sonuçta bu yüzden iş paylaşımı yapmalıyız sende haftalık izninde su şu işleri yap ben haftalık iznimde su şu işleri yapayım işlere bogulmaktan çocuğumuz anne ilgisinden ve sende eş ilgisinden mahrum kalma tüm işleri yine ben yaparsam huzursuz oluruz ben coxugum için de senin içinde ortada olmayacağım çünkü öyle bir düzen olursa bu yüzden ev işlerine katilman önemli vs vs diye konuş bence senin içinde hem fiziken hem psikolojik anlamda daha iyi olur böylesi bir düzen ama en önemlisi çocuğun icin