işe gidince dinleniyorsunuz kızlar. ben vardiyalı çalışıyorum, gece 4te kalkıp işe gidiyorum, işim de çok yoğun. akşam eve gelince çocuğumla vakit geçiriyorum sokağa çıkıyoruz parka gidiyoruz. o uyuyana kadar uyumuyorum ki düşünün gece 4te kalkıp işe gidip çalışıp geliyorum. gel gelelim ki işte fiziken yoruluyorum. beynim yoruluyor sadece. işe gidince 2 insan yüzü görüp muhabbet ediyorsunuz, çayınızı kahvenizi içebiliyorsunuz ne bileyim.