JollyBaby Deletedmom_100 Suyu sıcak demedim canım. Bakteri sıcak suda ürer soğuk veya ılikta bile çözülüyor. Ben genelde cesmeyi açarim suyu ayarlamadan direkt kaba doldururum
Papatyaa21 Deletedmom_100 suya koyuyorum bn 15 dk çekmiyor çözünmesi ama yassı şekilde dikdörtgen paketlerım bn kıymaları ince olur top şeklindeyse daha uzun sürebilir
lceLady Deletedmom_100 Bi kabın içine su koyun soguk olsun. İçinede posetle kıymayı koyun. 1-2 yemek kasıgı tuz. Mesela Dondurucuda buz dondugu zamanda tuz dökerseniz hemen buz çözülür
Deletedmom_100 lceLady ayıp olmazsa birşey soracağım poşetten kıymaya tuz geçmez dimi ajsjsksjsjjsksks oğlumda yicek çünkü
Biz4kisiyizkardes Deletedmom_100 ben bi kaba tepeleme kaynar su koyuyorum üzerine ayrı bir kaba poşetiyle kıymayı koyuyorum üzerine kapak kapatıyorum suyun içinde olmuyor yani sıcaklığı ile eriyor sefer tası gibi düşünün
lceLady Deletedmom_100 yok geçmez ama sen bi poşete daha sar garanti olsun Bu arada sıcak suya veya petege koyma. Bakteri üretir. Ne yemek yapacagınada baglı eger sulu yapacaksan direk yag sogan çözülür zaten
nescafebagimlisi Tencerenin birisini ters cevir poşeti üstüne koy diğer tencereyi de onun üstüne koy birde yukardaki tencerenin içine sıcak su koy çabuk erir yani iki tencere altı olacak sekilde koy kıymayı arasına