Merryyy canım merhaba ben hiç zorlamadım ve ne kadar istiyosa ona razı oldum 6. Ayda zaten diş çıkarmaya başladı o dönem bi ara meme reddi yaşadık sonra daha da bağlandı bende takılmadım çok çünkü kilo alımı gayet iyiydi o ne zaman emmek istediyse verdim yani kısacası o zaten emdiği sürede kendine göre doyuyormuş doktora da sormuştum hızlı emebilir o yüzden de çabuk doyar ve sana zamanı az gelebilir o şekilde düşünme o süreçte göğsünün %80 90 nı nı zaten içiyordur demişti, bende sonra zamanı hiç hesaba katmadım bence sende öyle yap canım acıktıkça emsin,zamana takılma.