nicu çok teşekkür ederim , 2 3 saati bulmuyor bile emme süresi sık sık emiyor her ağladığında emziriyorum ama çok kısa emiyor işte 5 dk anca tutabiliyorum, sütüm de başta tazyikli geliyor bunun sebebi nedir? Onun gaz yaptığını duyduğum için akmasını bekliyorum sonra veriyorum çünkü nefes nefese kalıyor diğer türlü , çok acıkmış gibi yapışıyor memeye ama azıcık emiyor işte