mervebb bizim etrafimizda bı klipsli de bide lazerli de davalık olan arkadaşımız var o yüzden en güzeli gelenekseldir diye düşünüyorum. Yapabilirsin ilk gün biraz zor olabilir tek olduğun için çünkü ağlıyor yani kucaginda gezdireceksin. Bı kere uyuyup uyandiktan sonra bir şey kalmıyor anlamıyorlar. Yanına kremini fitilini al hemen kullan kantaron yağını da hazır et bide sünnet sonrası onu almakla uğraşma bebek yağında olsun mutlaka hem beze hem pipiye dokuyorsun. İlk bı kaç gün sis gibi oluyor pipi ama korkma çok normal iniyor o sonradan. Fitili de gelen saatte mutlaka ver aksatma ki çok ağlamaz bizde öyle oldu. 2 erkek annesi olarak kesinlikle erken sünnet dikişli ve Yusuf balı oneriyorum. Emin ol iyi ki erkenden yaptırmışim dersin. Ben diyorum yani 1 2 3 4 5 yani çocuğun tutulma zamanı bence çok zor iş sünnet