mervebb hiç merak etme iğne yapıyorlar o an biraz ağlıyor sonrasında işlem sırasında uyursa hiç anlamaz bizimki uyumadı ama ben şarkı söyledim hiç ağlamadi daha zaten 52 gunluktu. 5 dk falan sürüyor sünnet işlemi. Daha sonrasinda fitil veriliyor onu kullaniyorsun öğlen 2 de sünnet oldu akşam 8 e kadar mizmizlandi tabiki ama sonrasında hiç sünnet olmamış gibi çok normaldi. Kantaron yağı kullandık doktorun tavsiyesiyle daha çabuk iyilesmesini sağlıyormuş. Daha sonra bebek yağı da dokuyorsunuz bezin içinde hemen iyileşiyor. Dikişler kendiliğinden eriyor zaten. Bence en sağlıklı yöntem emin olun dikişli yöntem klipsli ve lazerli sunnetlerde sorun yaşayanlar çok. Bende sünnet esnasında hiç aşağıya bakmıyorum bebeğimin yanına yaklaşıp sakinlestiriuorum. Bir de krem veriliyor onu kullanıyorsunuz