Sarahh bende küçükken böyle oturuyormuşum ve dizlerim birbirine dönük. Çok fazla yol yürüdüğüm zaman kalça eklemim ağrıyor. Ama bunların sebebinin bebekken tercih ettiğim oturuş şekli olduğunu fizyoterapist olunca öğrendim:) Dikkat etmenizde fayda var ama bazen de böyle oturabilir yani önemli olan hep aynı pozisyonda olmaması.