Uyumuyor, emmiyor, isemiyor, susmuyor, kilo almıyor vs. derken bu zamanlara geldik. Ne zaman geçecek diyen annelere ithafen açtım bu postu. Yaş aralığımız 3. Kızım anaokuluna gidiyor bugün evde. Oturdular kardeşine kitap yaptırıyor. Saatlerce oynuyolar bazen. Bazen birbirine girerler ama arada o kadar olur😂 okumayı da söktü yeme de yanında yat😂 ben çayımı içerken onlar beraber etkinlik yapıyor. Verimli vakit geçiremedim derdi de yok mis 😂(ironi tabi ki ama üçümüz oyun oynamak daha eğlenceli hale geldi. Tam oyun yasindalar yapma etme demekten anliyolar. Tünelin sonunda ışık var yani arkadaşlar pes etmeyin☺️🌸)