sarazydn Bebeğim tomografi çekinmek zorunda kalınca öğrenmiştik bizde. Onun öncesi doktorlar
büyüdükçe geçer, normal demişlerdi başını sırtından itibaren destekleyip yükseltin, oda ısısı dediğim gibi ama etki etmedi. Geniz eti geçmez hâlâ var ama o sesler artık yok büyüdükçe normale döndü diyebilirim. Arada tıpkı biz büyükler gibi güzel yatmayınca ses çıkartıyor ama ilk zamanladdaki gibi değil. Bu arada normal mi sezeryan mı onunda etkisi oluyormuş. Sezeryan olanlarda böyle solunum sıkıntısı olabiliyormuş ama korkulacak bişey değilmiş düzeliyor. O seslerde bizi korkutuyor ama geçiyor merak etmeyin. Sağlıkla büyüsün inşallah.