Handevtn ekran isteği geldiği zaman onu siz oyalasanız oyuncaklar ile ya da müsaitlik durumunuz mevcut ise sokağa çıkartsanız? faydası oluyor. eşim vardiyalı çalışıyor. gece nöbetten geliyor sabah kahvaltı yapacağız, babaya yapışıyordu telefonu aç diye. o da İngilizce videolar izliyordu ama bunu adet haline getirmişti. kahvaltıdan sonra koltuğa oturup telefon açmasını bekliyordu. o telefon istediğinde oyuncakların başına ben geçip oyun kurdum, işte ahşap balık tutma oyuncağı vardı. ben balık tutuyorum sonra pişirmeye kim yardım eder diye zarflıyordum onu, o da geliyordu. 1-2 günde olmadı belki ama sonunda oldu. artık gün içinde istemiyor. malesef bazen tv açıkken reklamlara bakakalıyor. ben de isterim ekrana hiç bakmasın ama ben tv açmasam bile baba açıyor. çocuğu cidden oyalamak gerek. onu oyuna çekerseniz rahatlarsınız diye düşünüyorum. ekran büyülüyor çocukları gerçekten de. kendi isteği ile ekran başından ayrılan çocuk görmedim kapatıldığı an hadi yeter dendiği an çıldırıyorlar çünkü hipnozları bozuluyor.